Videoškolení

Rekvalifikační kurzy

eShop

Semináře

Ke stažení

Prezentační dovednosti

Máte špičkový produkt a máte problémy s jeho prodejem? Vše je o komunikaci a umění podat přesvedčivě své argumenty. Připravili jsem pro Vás úzce specializované semináře pod názvem PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI, ve kterých se dozvíte vše podstatné o jednání se zákazníkem.


Prezentační dovednosti I - III

Celý cyklus je určen pro ty, kteří obchodují nebo vedou firmu a mají zájem o to, jak jednání s obchodními partnery zefektivnit a získat více (obchodníci, manažeři, …).

Prezentační dovednosti I - 1 den

Určeno nejen pro začínající obchodníky, ale i ty, kteří chtějí doplnit své praktické znalosti a rozšířit poznatky o moderních metodách a přístupu k obchodování (manažeři, vedoucí obchodních oddělení …).

Cílem je zvládnout přístup a základní principy vedení obchodního jednání.

  • co dělám pro úspěch v obchodování
  • co vyžadují od obchodníků klienti
  • zásady telefonického kontaktu s klientem + překonávání bariér při sjednávání obchodní
  • schůzky
  • základní struktura obchodního jednání:
    • příprava na jednání – zejména na co nezapomenout
    • navázání vztahu, důvěry - pozitivní první dojem
    • zjišťování potřeb obchodního partnera - umění správných dotazů a získání užitečných informace
    • prodej užitku – neprodávat parametry, ale přínosy a užitek produktu
    • zvládání námitek - jak vyslovených tak nevyslovených
    • uzavření obchodu - techniky uzavírání jednání, jak si říci o podpis smlouvy, technika "otevřených dveří"
    • "typologie" klientů – aspekty jednání pro jednotlivé typy

Nabyté teoretické vědomosti budou základem pro interaktivní trénink v modelových situacích i v aplikacích na každodenní praxi. Zpětná azba umožní účastníkům poznat své silné a slabé stránky a využít seminář k osobnímu růstu.

Prezentační dovednosti II - 2 dny

Určeno pro ty, kteří se chtějí zdokonalit v obchodním vyjednávání jako nadstavbě standardních obchodních dovedností.

Základní styly vyjednávání - tvrdé, měkké, principiální - kdy které použít:
  • který styl jednání je ten Váš?
  • zásady principiálního vyjednávání (obě strany vítězí)
  • příprava na vyjednávání
  • fáze vyjednávání
  • zásady účinné argumentace
    • typy argumentů
    • na které argumenty je třeba dávat pozor
    • falešné argumenty a jejich zpracování
    • dovednosti vyjednavatele – profesionála
    • umění naslouchat
    • kladení otázek
    • hledání alternativ
    • taktiky ve vyjednávání – použití i obrana
    • umění čelit manipulaci - jak nebýt manipulován či zastrašen
    • umění poskytnout a přijmout ústupky
    • "typologie" klientů – přístupy k jednání s jednotlivými typy

Prezentační dovednosti III - 2 dny

Cílem této části je :

  • umění "prodat" své služby nebo produkty své firmy
  • jak více zaujmout potenciální klientelu
  • rozšíření a utřídění vědomosti o prezentacích a prezentování
  • poznaní svých silných stránek v souvislosti s vedením prezentace

Témata :

  • analýza silných a slabých stránek v prezentačních dovednostech
  • požadované změny v prezentačních dovednostech
  • co dělá z běžné prezentace úspěšnou
  • příprava na prezentaci:
  • cíl + 3O: osoby a obsazení, obsah, ostatní okolnosti
  • otázka nutnosti přípravy na prezentaci
  • struktura prezentace:
    • obsah úvodu
    • hlavní část
    • závěr
    • typy osnov
    • která z částí prezentace je pro úspěch klíčová
    • seřazení informace tak, aby vyzněly co nejpřesvědčivěji
  • jak argumentovat
  • jak zaujmout a působit přesvědčivě
    • verbální a neverbální stránka
    • vizualizace - důležitá stránka prezentace
    • co si posluchač nejspíše zapamatuje
    • jak získat posluchače na svou stranu
    • komunikace s publikem a moderování diskuze
    • reakce na otázky, námitky a nesouhlas publika
    • je nutné znát vždy odpověď na jakoukoli otázku
    • problémové situace – a co s nimi.
Podívejte se na termíny našich seminářů.

Napište nám


Pole označená (*) musíte vyplnit.

*

*

*

*

*

*

*

*

Ověřovací kód *


Nejčtenější